2017/07/07

MESSY BUN

Täällä ei meinata pysyä enää housuissa, koska ollaan just matkalla Turkua ja kesän parasta viikonloppua! Halusin silti tulla vielä kirjoittelemaan ennen kuin tulee taas vähän pidempi hiljentyminen, meinaan lähden Ruissista suoraan tekemään muuttoa muutamaksi päiväksi ja sen jälkeen pari työvuoroa ja uudet festarit. Vaikka Ruissi itsessään riittäisi mulle ihan täydellisesti, puuttuu yksi kova nimi, jonka oon aina halunnut nähdä livenä.. Nimittäin Pikku G! P7050048 Noh festarijutuista lisää myöhemmin, nyt kuitenkin postauksen aiheeseen eli tähän asuun! Oltiin shoppailemassa Ideaparkissa ja päällä mulla oli alunperin eri paita. Oon kuitenkin semmonen vilukissa, että offshoulder vaihtui ohueeseen isoon neuleeseen, jonka itseasiassa löysin Ginan alennuksesta alle 8 eurolla. Mun mielestä Ginalla on yhdet parhaimmat alennukset aina ja kokojakin löytyy! collage Mun lempimalli kengissä on slip onit ja kun mun kaikista lemppareimmista irtosi pohja, kävin nappaamassa Skopunktenista söpöt vaaleanpunaiset kesäkenkulit! Hyvä ostos mun mustavalkoiseen kenkävalikoimaan. Kolmas uusi ostos on toi Primarkin reppu, jonka hinta 26euroa ei paljoa päätä huimannut. Ostin ton ajatellen just kesän festareita, mutta onhan toi kätsy nyt muutenkin.P7050021
Jacket Primark Sweater Ginatricot Jeans Ginatricot Shoes Skopunkten Backpack River Island

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you <3

 

Contact

ESSIWOU@HOTMAIL.COM